• 1402/10/27 - 11:09
  • - تعداد بازدید: 292
  • - تعداد بازدید کنندگان: 266
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
قابل توجه تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه کاهش آسیب اعتیاد(MMT-DIC)

فراخوان قرارداد خدمات مرکز گذری کاهش آسیب سوء مصرف مواد (DIC)در شهرستان رباط کریم

شبکه بهداشت و درمان رباط کریم در نظر دارد انجام خدمات مرکز گذری کاهش آسیب سوء مصرف مواد خود در شهرستان را به اشخاص حقیقی / حقوقی به مدت یکسال از تاریخ 1402/12/01 لغایت 1403/11/30 واگذار نماید . متقاضیان میتوانند جهت شرکت در استعلام بهاء از تاریخ 1402/10/25 لغایت 1402/11/1 به سامانه تدارکات الکترونیک مراجعه نمایند.

322399.mp3 فراخوان قرارداد خدمات مرکز گذری کاهش آسیب سوء مصرف مواد (DIC)در شهرستان رباط کریم

فراخوان قرارداد خدمات مرکز گذری کاهش آسیب سوء مصرف مواد (DIC)در شهرستان رباط کریم

 

   به اطلاع میرساند شبکه بهداشت و درمان رباط کریم در نظر دارد انجام خدمات مرکز گذری کاهش آسیب سوء مصرف مواد خود را در شهرستان رباط کریم با شرایط ذیل از طریق استعلام بهاء به یکی از شرکتها یا افراد حقیقی ذی‌صلاح واگذار نماید.

 

لذا در صورت تمایل جهت شرکت در استعلام بهاء از تاریخ دوشنبه  1402/10/25 لغایت  ساعت 11 روز یکشنبه 1402/11/01 به سامانه تدارکات  مراجعه نمائید.

 

خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود را از مبلغ حداقل معادل5/000/000/000ریال(با احتساب اجاره بهاء فضای فیزیکی)  باضافه تیم سیار دوم به مبلغ ( 1/500/000/000ریال) (درمجموع  به مبلغ 6/500/000/000 ریال معادل 650/000/000 تومان ) در سامانه تدارکات اعلام نمایید.

 

مدت اجرا: یک سال از تاریخ عقد قرارداد و صدور مجوز (از 1402/12/1 لغایت 1403/11/30)

 

لازم به ذکر است با توجه به افزایش مبلغ قراردادها ، دستیابی به شاخصهای پیوست و رعایت دقیق و کامل کلیه ضوابط (فیزیکی ، نیروی انسانی ، خدمات و ....) و همچنین لزوم اعمال کامل و جامع دستورالعمل مراکز درمان و کاهش آسیب معتادان مورد تاکید موکد بوده و پرداخت ها براساس میزان دستیابی به شاخص های تعیین شده وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و کیفیت ارائه خدمات خواهد بود و همچنین در صورت عدم رعایت در سه مرحله اخطار و در نهایت لغو قرارداد می شود .

 

شایان ذکر است متقاضیان در تاریخ  های فوق الذکر مهلت خواهند داشت مستندات خود را شامل مدارک شرکت اعم از : اساسنامه یا مجوز فعالیت )در زمینه مربوطه(  کد اقتصادی  ثبت نام مالیاتی  آخرین تغییرات روزنامه- رزومه کاری ( در زمینه مربوطه )- رضایت از عملکرد ( حسن انجام کار )- تعیین صلاحیت و فرم  پیشنهاد قیمت   را در سامانه تدارکات بارگذاری نمایند. همچنین در صورت عدم بارگذاری مدارک شرکت ، استعلام مربوطه رد شده ومورد بررسی قرار نخواهد گرفت.ضمنا، مطالعه اطلاعات مربوط به استعلام بهاء که در سامانه تدارکات قرارداده شده الزامی می باشد وشرکت برنده بایستی با کپی همه مدارک با امضاء ومهر شرکت  به شبکه مراجعه نماید.

 

درصورت هرگونه ابهام یا سوال با شماره تلفن 9- 56439990  داخلی 211 یا داخلی 326 تماس حاصل نمایید.

 

مجددا تاکید می نماید بارگذاری کلیه مدارک فوق الذکر توسط شرکت کنندگان اجباری می باشد. وعدم بارگزاری هرکدام منجر به رد شرکت مربوطه از استعلام می گردد.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 322399
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings