• 1402/10/16 - 10:14
  • - تعداد بازدید: 53
  • - تعداد بازدید کنندگان: 46
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان بهارستان از پرسنل خدمات همه پرسنل در راستای اجرای پویش

به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد دخت نبوی و روز زن جشن میلاد حضرت فاطمه (س) با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان، مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان بهارستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد.

321768.mp3 تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان بهارستان از پرسنل خدمات همه پرسنل در راستای اجرای پویش

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بهارستان؛ عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، صبح چهارشنبه به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان دکتر بابا و دکتر مشتاقی معاون بهداشتی شبکه با حضور در ستاد شبکه بهداشت از پرسنل در طرح ملی پویش غربالگری فشار خون و دیابت تقدیر و تشکر نمود.

دکتر بابا در این برنامه با تاکید بر اینکه پایه و اساس این پویش «سلامت خانواده» در کنترل بیماری های غیر واگیر است اظهار داشت: در فاز نخست «پویش ملی سلامت» دو عامل خطرناک در شیوع بیماری ها یعنی فشارخون و دیابت غربالگری خواهد شد که اطلاع رسانی و آگاهی مردم در این موضوع امر بسیار موثر و حیاتی است.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری بهتر از درمان است بیان کرد: فشار خون، دیابت و برخی از بیماری ها هستند که با آگاهی و تشخیص به موقع، کنترل و درمان می شوند که یکی از اهداف مهمی است که برنامه سلامت خانواده آن را دنبال می کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان افزود: طرح پویش ملی برای افراد بالای ۱۸ سال در زمینه دو بیماری دیابت و فشارخون بالا از ۲۰ آبان تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ در مراکز بهداشتی، ایستگاه های ثابت، سیار و خانه های بهداشت برقرار است.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 321768
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

Template settings