با صدور ابلاغ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، سرپرست جدید مرکز بهداشت شمالغرب ۲ منصوب شد / یکشنبه 7 تیر 1405
مراسم تجلیل از خدمات زنده یاد مرحومه خانم دکتر اردلان و آئین معرفی سرپرست جدید مرکز بهداشت شمالغرب 2 در ستاد معاونت بهداشت دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه/ یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵؛ دکتر فربد عبادی آذر معاون بهداشت دانشگاه،با صدور ابلاغ، « خانم دکتر لاله محمودیان» را به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت شمالغرب ۲ منصوب کردند.
معاون بهداشت دانشگاه، با اشاره به سوابق علمی و اجرایی ایشان، بر ضرورت تقویت برنامههای حوزه بهداشت، توسعه خدمات پیشگیرانه، ارتقای شاخصهای سلامت و افزایش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی در منطقه تحت پوشش شمالغرب۲ تأکید کردند.
همچنین دکتر عبادی آذر از زحمات زنده یاد مرحومه خانم دکتر اردلان و تلاش های بی وقفه ایشان قدردانی کردند و افزودند: خدمت به مردم نعمتی الهی است و هر قدم در این راه تعالی و کمال را برای انسان به ارمغان خواهد داشت.
ایشان با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای خانم دکتر محمودیان و همکاران محترم مرکز بهداشت شمالغرب ۲، بیان داشتند: انتظار میرود سرپرست جدید مرکز بهداشت شمالغرب ۲ با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، تعامل مؤثر با مدیران و کارکنان مجموعه و همچنین جلب مشارکت جامعه، در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان و تحقق اهداف نظام سلامت گامهای مؤثری بردارد.
گفتنی است مرکز بهداشت شمالغرب ۲ به عنوان یکی از مراکز مهم ارائه خدمات بهداشتی، نقش مهمی در اجرای برنامههای سلامت محور، مراقبتهای اولیه و خدمات پیشگیرانه در مناطق ۲، ۵ و ۶ شهرداری تهران، ایفا میکند.
کامنت