در دومین جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع دانشگاه های کشور که به صورت وبینار برگزار شد، ضمن ارزیابی روند اجرای این برنامه، بر تقویت زیرساختها، هماهنگی بینبخشی و رفع موانع موجود برای تحقق اهداف این طرح ملی تأکید شد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران از برگزاری نشست مشترک این دانشگاه با مدیرعامل بانک کشاورزی به منظور ارتقای تعاملات و اجرای مؤثر تفاهمنامه همکاری میان دو مجموعه خبر داد
وبینار کشوری برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع با حضور معاونان توسعه و بهداشت وزارت متبوع، معاونین و مدیران ستادی، کارشناسان و نمایندگان سازمانهای بیمهگر برگزار شد. این نشست با هدف تبیین سیاستهای تحول نظام سلامت و ایجاد هماهنگی جهت اجرای فاز دوم این برنامه در دانشگاههای علوم پزشکی منتخب کشور تشکیل گردید.
تاکید کمیته کشوری پیشگیری از خودکشی بر هماهنگی بین بخشی دستگاهها در خصوص پیشگیری و مراقبت از موارد اقدام و فوت ناشی از خودکشی و گزارش فعالیت ویژه در زمان جنگ تحمیلی