• 1403/02/24 - 11:07
  • - تعداد بازدید: 39
  • - تعداد بازدید کنندگان: 28
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به مناسبت روز جهانی ماما

گرامی داشت روز ماما و آغاز پویش ماما ناجی فرشته‌هاست

به مناسبت روز جهانی ماما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاونین بهداشت از ماما‌های برتر تقدیر و تشکر کردند.

332822.mp3 گرامی داشت روز ماما و آغاز پویش ماما ناجی فرشته‌هاست

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ماما (5 می) دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی درمانی ایران  در تاریخ 22 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات  شهید آوینی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش میزبان ماماهای نمونه و بازنشسته ی معاونت بهداشت و معاونت درمان خود بود. ریاست دانشگاه، معاون درمان، معاونین فنی واجرایی و مدیر جوانی جمعیت ،سلامت خانواده و مدارس، نماینده ستاد ملی جمعیت و مدیر کل امور بانوان در استانداری در این مراسم خوش‌آمد و سخنرانی ایراد نمودند.

 

این جمع بهانه‌ای بود برای تقدیر از ماماهای نمونه  و بازنشسته که از  37 مامای نمونه و بازنشسته حوزه بهداشت تقدیر شدند. در این مراسم 3 نفر از ماماناجی‌های برتر، که بیشترین آمار انصراف از سقط را به خود اختصاص داده بودند با تقدیم لوح زرین نجات قدردانی  شدند. همزمان با اجرای برنامه ها، خاطرات شیرین ماماها درزمینه نجات فرشته‌های سرزمینمان جمع آوری شد و با همکاری استانداری محترم تهران به قید قرعه به سه خاطره به قید قرعه جوایزی اهدا شد و زیباترین خاطره نجات لوح زرین دریافت نمود.


پس از نمایش کلیپ خاطرات زیبای ماماها از نجات فرشته ها، پویش ماما ناجی فرشته‌ها  توسط خانم دکتر منصوری، نماینده ستاد ملی جمعیت، معرفی شده و برای پیوستن به این پویش ازحضاردعوت به عمل آمد. میثاق نامه ناجیان رونمایی شد و به صورت دسته جمعی هم خوانی شد و متن عهد نامه به امضای داوطلبین رسید. اجرای سرود گروه "تسنیم" دختران  و تک نوازی هنرمند کشورمان در لابلای برنامه ها، زینت بخش مراسم بزرگداشت روز ماما بود.

 

 

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 332822
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings