• 1403/02/31 - 09:46
  • - تعداد بازدید: 91
  • - تعداد بازدید کنندگان: 71
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام تسلیت معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور

در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط هلیکوپتر، دکتر سید محمد طباطبایی پیام تسلیت صادر کرد.

333295.mp3 پیام تسلیت معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور محترم کشور، وزیر محترم امور خارجه و همراهان ایشان در حادثه تاسف بار سقوط بالگرد، برای همه‌ی ما خبری ناگوار و غم‌انگیز بود که قلب ما را با اندوه پر کرده است.

رئیس جمهوری که با تلاش، اخلاص و تعهد خود در خدمت به مردم بود، حال از میان ما رفته است. این یک ضربه سنگین به همه‌ی ما است و جای خالی ایشان همیشه احساس خواهد شد. ایشان با تلاش‌های بی‌وقفه خود برای رفاه و پیشرفت کشور، نقش بزرگی را ایفا کردند که همیشه به یاد خواهد ماند.

در این لحظات سخت، دعا می‌کنیم که خداوند متعال روح پاک ایشان را در پناه خود قرار دهد و به خانواده و دوستانشان صبر و استقامت ببخشد. همچنین امیدواریم که مردم عزیز ایران با همدردی و همبستگی خود، این لحظات سخت را پشت سر بگذارند.

اینجانب به نمایندگی از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان را به خانواده محترم ایشان، همه مردم ایران و مقام معظم رهبری حفظه الله تسلیت عرض می‌کنم. این حادثه ناگوار ما را به یاد آورد که چقدر زندگی فانی است و چقدر مهم است که در زمانی که داریم، به خدمت به دیگران اختصاص دهیم.

 

با احترام، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران

سید محمد طباطبایی

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 333295
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings