• 1403/01/01 - 12:17
  • - تعداد بازدید: 27
  • - تعداد بازدید کنندگان: 24
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام تبریک نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در یادداشتی آغاز بهار طبیعت و سال 1403 شمسی و همچنین بهار قرآن و ماه رمضان را تبریک گفت.

330341.mp3 پیام تبریک نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در این پیام نوروزی آورده است:

آغاز بهار طبیعت و سال 1403 شمسی و همچنین بهار قرآن و ماه رمضان را تبریک عرض می کنم.

نظام سلامت کشور همراه با سیاست های کلان نظام در راستای توسعه بهداشت و درمان در جامعه تلاش مستمر و بی­وقفه ای دارد و در این ایام مسئولیتش دوچندان خواهد بود. همت و زحمات بی دریغ کادر درمان و بهداشت در ایام تعطیل و نوروز ستودنی است و اینجانب به نوبه خود از زحمات همه عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

ایجاد عدالت اجتماعی در حوزه سلامت و ارائه خدمات به همه مردم از جمله اتباع در این دانشگاه یکی از محورهای مهم و اساسی بوده است که همواره مورد توجه تمام بخش های دانشگاه می باشد.

دانشگاه علوم پزشکی ایران درطی سال 1402 با تلاش همه همکاران توانست برنامه های بسیار مهم و تاریخی را اجرا و به ثبت برساند به گونه ای که مفتخر به دریافت رتبه های برتر در چندین شاخص در نظام رتبه بندی جهانی و به تبع آن ارتقا جایگاه نظام سلامت کشور جمهوری اسلامی ایران در دنیا شد.

قطعاً در سال جدید نیز در حوزه فعالیت های دانشگاه با انگیزه و شوقی دو چندان در کنار مردم بزرگوار کشور عزیزمان ایران اسلامی خواهیم بود و در راستای منویات مقام معظم رهبری حفظه الله و تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تلاش خواهیم کرد.

از سوی دیگر امروز شاهد ظلم و ستم و کشتار زنان و کودکان فلسطین هستیم، کودکان و زنانی که گرسنه و بی­پناه در صف دریافت غذا حضور دارند و با گلوله و موشک رژیم جنایتکار اسرائیل پذیرایی می شوند که کام مسلمانان و منصفان جهان را تلخ کرده است.

ان شاالله که در سال جاری چشمانمان به جمال پرنور حضرت ولیعصر(عج) روشن شود و بساط ظلم و ستم در این  جهان آشفته برچیده شود.

ایامی سراسر سلامتی برای همگان آرزومندم.

 

ببینید: سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در آغازین روز سال نو/عملکرد یک ساله و انتظارات در سال ۱۴۰۳

 

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 330341
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings