• 1402/07/04 - 10:32
  • - تعداد بازدید: 44
  • - تعداد بازدید کنندگان: 40
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام تبریک جناب آقای دکتر طباطبایی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط " 26 سپتامبر " مصادف با 4 مهر

20487.mp3 پیام تبریک جناب آقای دکتر طباطبایی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط " 26 سپتامبر " مصادف با 4 مهر

بسمه تعالی

 

   به استناد پیام تبریک معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همانطور که استحضار دارید - یادمان روز جهانی بهداشت محیط، در تقویم میلادی مصادف با 26 سپتامبر و در تقویم میهن عزیزمان برابر با 4 مهر شمسی- است، پاس داشت این روز ثبت شده در تاریخ نظام سلامت، فرصت مناسبی فراهم کرده تا علاوه برتقدیر از همکاران پر تلاش بهداشت محیط و جلب مشارکت، رویکرد متناسب با شعار سال را نیز در برنامه ها لحاظ نمود.

به همین مناسبت ضمن تبریک، بزرگداشت این روزو با توجه به شعار امسال فدراسیون بین المللی بهداشت محیط  که با عنوان "آمادگی برای محافظت از سلامت مردم، در هر مکان و در هر روز" نام گذاری شده است فرصت مغتنمی فراروی مدیران نظام سلامت و حوزه های بین بخشی فراهم آورده تا در رویکردهای سیاستی و راهبردی، موضوعات بهداشت محیطی را سرلوحه امور خویش قرار داده و با تمرکز بر انجام اقدامات مناسب محیطی در سطوح و موقعیت های مختلف از تحمیل هزینه های گزاف و سنگین ناشی از بار بیماری های محیطی بر نظام سلامت، جلوگیری نمایند.

امیدوارم با حمایت سرکارعالی /جنابعالی و همت والا و خردمندانه همکاران بهداشت محیط در تمامی سطوح، شاهد ارتقاء آمادگی و بهبود شاخص های سلامت محیط و ارتقای سلامت عمومی باشیم. انتظار دارم این زحمات را ارج نهاده و به نحو مقتضی از همکاران گرامی تقدیر به عمل آید.

 

دکتر سید محمد طباطبایی

معاون بهداشت دانشگاه

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 20487
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings