• 1403/04/03 - 10:53
  • - تعداد بازدید: 34
  • - تعداد بازدید کنندگان: 33
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

هماهنگی معاونت بهداشت با بیمارستان‌ روانپزشکی/ نظام ارجاع در سراج

جلسه مشترکی بین معاونین و مدیران معاونت بهداشت با همکاران و روسای بیمارستان روانپزشکی ایران در خصوص رفع چالش های برنامه مراکز سلامت روانی، اجتماعی (سراج) دانشگاه علوم پزشکی ایران در محل بیمارستان برگزار شد.

335068.mp3 هماهنگی معاونت بهداشت با بیمارستان‌ روانپزشکی/ نظام ارجاع در سراج

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ جلسه مشترکی بین معاونین و مدیران معاونت بهداشت با همکاران و روسای بیمارستان روانپزشکی ایران در خصوص رفع چالش های برنامه مراکز سلامت روانی، اجتماعی (سراج) دانشگاه علوم پزشکی ایران در محل بیمارستان برگزار شد. در طی جلسه بحث و گفتگوهایی در خصوص بررسی ارتباط بین مراکز سراج دانشگاه که اکنون در شهر نسیم شهر بهارستان و منطقه 9 شهرداری تهران مشغول به فعالیت هستند با بیمارستان روانپزشکی ایران انجام شد.

 

 مقرر شد کارگروهی متشکل از اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی بیمارستان و همکاران معاونت بهداشت، مرکز بهداشت غرب تهران و شبکه بهداشت و درمان بهارستان تشکیل شود. وظیفه این کارگروه بررسی و شفاف کردن ارتباطات دو طرفه مراکز سراج با بیمارستان و همچنین تهیه تفاهم نامه مشترکی برای رفع چالش های ارجاع دو طرفه بیماران است.

 

شایان ذکر است که مراکز سراج برای  ارتقاء کمی و کیفی خدمات سلامت روانی اجتماعی در جمعیت تحت پوشش تشکیل می شوند و زیر نظر معاونت بهداشت مشغول به کار هستند. در این مراکز علاوه بر روانپزشک، مددکار اجتماعی، روانشناس و روانشناسان بالینی مشغول به کار بوده و ارتباط بین  مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان ها و ادارات را برقرار می کنند.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 335068
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

Template settings