• 1403/02/03 - 09:13
  • - تعداد بازدید: 17
  • - تعداد بازدید کنندگان: 13
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصاحبه جناب آقای دکتر میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس

مصاحبه جناب آقای دکتر میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس به مناسبت هفته سلامت سال 1403

331430.mp3 مصاحبه جناب آقای دکتر میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس

دکتر میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان قدس به مناسبت هفته سلامت   (1 لغایت ۷ اردیبهشت ماه) در مصاحبه با روابط عمومی این شبکه و با اشاره به شعار امسال هفته سلامت   مبنی بر « سلامت خانواده  و مردمی سازی سلامت » ، بیان کردند: سلامت خانواده، به عنوان ستون اساسی سلامت جامعه، همواره اولویت ما بوده و خواهد بود. ارتقاء سلامت خانواده به عنوان واحد اصلی جامعه، تأثیر مستقیم و مثبتی بر سلامت جامعه دارد. زیرا خانواده به عنوان محیط اولیه تربیتی و اجتماعی، تأثیر عمده‌ ای بر شیوه زندگی افراد دارد به همین منظور   نظام سلامت ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﮔﺎﻡ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺳﻼﻣﺖ، ﻋﺎﺩﻻﻧﻪ ﺗﺮ ﺷﺪﻥ ﻭ ﭘﻮﺷﺶ ﻫﻤﮕﺎﻧﯽ ﺳﻼﻣﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺳﻼﻣﺖ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻭ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﺭﺟﺎﻉ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺸﻮﺭ ﺁﻏﺎﺯ ﻧﻤﻮﺩ برنامه‌ایکه در آن از طریق ارائه خدمات پیشگیرانه، آموزش‌ های بهداشتی و رفع نیازهای بهداشتی اساسی، به افراد کمک می‌ کند تا سلامت خود و خانواده خود را حفظ کنند و این هفته ﻓﺮﺻﺖ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺷﻨﺎﯾﯽ ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﺴﻮﻻﻥ ﺑﺎ ﺍﻫﺪﺍﻑ، ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﻭ ﭼﺸﻢ ﺍﻧﺪﺍﺯ این ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ.

ایشان در ادامه گفتند:   سلامت خانواده نه تنها یک حق بلکه مسئولیت همگانی است که نیازمند توجه و همکاری همه‌ ی اقشار جامعه است. بدون شک، سفیران سلامت و داوطلبان سلامت نقش بسیار مهمی در ارتقای آگاهی جامعه از مسائل سلامت دارند. آن‌ ها به عنوان نمایندگان مردم، می‌ توانند اطلاعات مهمی را درباره برنامه‌ ها و خدمات سلامت منتقل کنند و به جامعه کمک کنند تا از این خدمات بهره‌ مند شوند. بنابراین، از طریق مشارکت فعال سفیران و داوطلبان سلامت، قصد داریم آگاهی جامعه را در این زمینه افزایش دهیم.

ایشان بیان کردند: جوانی جمعیت یکی از مهمترین دارایی‌ های هر جامعه است که آینده، پایداری و توسعه هر جامعه را تشکیل می‌ دهند. ما نسبت به آینده کشور مسئول هستیم و باید به سمت فرزند آوری و گسترش این فرهنگ گام برداریم تا پویایی و شادابی کشور را در آینده شاهد باشیم.

دکتر میرشریفی در آخر افزودند: این هفته فرصت مناسبی است تا ارزش‌ های سلامت در جامعه ترویج شود و همگان به عاملی فعّال در حفظ و ارتقاء سلامت خود و جامعه تبدیل شوند.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 331430
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings