• 1402/05/28 - 08:27
  • - تعداد بازدید: 96
  • - تعداد بازدید کنندگان: 82
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

شروع بین المللی سازی حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ایران از شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس

19007.mp3 شروع بین المللی سازی حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ایران از شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس

 در راستای اهداف استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران برای بین المللی سازی حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ایران با تاکید ریاست و معاون بهداشت این دانشگاه برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی در مراکز ارائه خدمات سلامت، شبکه بهداشت و درمان قدس به عنوان نقطه آغاز این فعالیت انتخاب گردید.

در این راستا، در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ جلسه‌ای با محوریت بازبینی پرسشنامه خود ارزیابی وضعیت موجود شبکه های بهداشت و درمان با حضور دکتر محمد آسایی اردکانی (کارشناس ارشدEMRO )، مدیر، رئیس و سایر مسئولان واحد شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس و جمعی از مسئولان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار گردید.

این پرسشنامه الحاق گرفته از سازمان جهانی بهداشت بوده و دارای ۱۴ محور ۱- دسترسی و پوشش، ۲- جامعیت و کیفیت خدمات، ۳- قابلیت پذیرش داشتن از سوی مردم، ۴- مشارکت جامعه و رضایتمندی گیرندگان خدمات، ۵- نیروی انسانی، تجهیزات و فضای فیزیکی۶- پایش و ارزشیابی، نظام اطلاعات و آمار، ۷- پیگیری فعال،‌ ۸- قابلیت پرداخت توسط مردم و رضایتمندی ارائه دهندگان خدمات، ۹- تامین دارو، واکسن و مواد بیولوژیک،۱۰- برقراری نظام ارجاع، ۱۱- حاکمیت مدیران و مسئولان، ۱۲- آموزش و بازآموزی، ۱۳- بهداشت محیط، کار و سوانح، ۱۴- مولفه های موثر بر سلامت است که مطابق با استانداردهای کشور بازنویسی شده‌اند. در این جلسه سوالات پرسشنامه مجددا به طور کیفی مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت یک پرسشنامه نهایی برای استفاده به تصویب رسید. بعد از تکمیل پرسشنامه، جمع آوری اطلاعات، تجریه و تحلیل نتایج فاز بعدی کار آغاز خواهد شد و نتایج متعاقبا اعلام می‌گردد.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 19007
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings