• 1401/10/20 - 20:03
  • - تعداد بازدید: 107
  • - تعداد بازدید کنندگان: 102
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

جلسه هماهنگی و رفع موانع اجرای سیستم ارجاع پزشک خانواده شهری و روستایی در معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی و رفع موانع اجرای سیستم ارجاع پزشک خانواده شهری و روستایی در معاونت بهداشت

10107.mp3 جلسه هماهنگی و رفع موانع اجرای سیستم ارجاع پزشک خانواده شهری و روستایی در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه هماهنگی و رفع موانع اجرای سیستم ارجاع پزشک خانواده شهری و روستایی در روز سه شنیه مورخ 20 دی 1401 به میزبانی معاونت بهداشت دانشگاه، با حضور مدیران و نمایندگان محترم مدیریت فناوری اطلاعات، معاونت درمان و معاونت بهداشت دانشگاه و همچنین مدیرعامل شرکت تلاشگران جزیره رویا (سینا) به منظور بررسی مشکلات و موانع سیستم ارجاع پزشک خانواده شهری و روستایی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت: بیماران و گیرندگان خدمت پس از حضور در مراکز و پایگاه های خدمات بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه پس از دریافت خدمات در سطح1 و ثبت در سامانه سینا، در صورت نیاز برای ادامه معالجه توسط پزشک متخصص و یا نیاز به بستری به سطح 2 درمان ارجاع داده خواهند شد.

در ابتدای جلسه پس از سلام  و خوش آمدگویی توسط معاون اجرایی معاونت بهداشت آقای دکتر دمیریان و بیان دلایل تشکیل جلسه مذکور، خانم قوتی سرپرست گروه آمار معاونت بهداشت، در خصوص اقدامات انجام شده، مشکلات موجود و نیاز های لازم برای اجرای کامل برنامه سیستم ارجاع پزک خانواده گزارشی را ارائه کردند.

در ادامه خانم دکتر احمدنیا معاون فنی معاونت بهداشت، در خصوص اجرای صحیح فرآیندهای ارجاع و اخذ پسخوراند از بیمارستان های تابعه ضمن ارائه گزارش، درخواست برگزاری جلسه هماهنگی فی مابین بیمارستان ها، شبکه ها و مراکز و مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه را نمودند.

خانم دکتر مهرشاد مدیر اطلاعات و فناوری دانشگاه، نیز در خصوص امکانات موجود سخت افزاری و زیرساختی توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند و در ادامه خاطرنشان کردند که در بخش بهداشت به دلیل ساختارمند بودن برخی تجهیزات و وجود سرورهای دانشگاهی امکان فعالیت مناسب وجود دارد. ایشان ادامه دادند، البته  برای بهبود وضعیت موجود باید اقدامات مناسبی صورت پذیرد و تجهیزات مورد نیاز تامین گردد.

خانم اسحاقیان نماینده معاونت درمان، نیز از مشکلات موجود در حوزه بیمارستان ها و سیستم نوبت دهی و پذیرش بیماران صحبت کردند ، همچنین ایشان الزام مدیران بیمارستان ها جهت پایش و رصد به منظور ثبت کامل موارد توسط افراد مورد تصدی و ارائه گزارش به سایر همکاران را خواستار شدند.

در پایان آقای دکتر دمیریان معاون اجرایی معاونت بهداشت، ضمن تشکر از همه حاضرین در جلسه خواستار تشکیل جلسه ای مشترک بین مدیران شبکه و مراکز تابعه، مدیران بیمارستانها، مدیریت فناوری و اطلاعات دانشگاه و کارشناسان این حوزه به محوریت مدیریت IT دانشگاه جهت آموزش های لازم و همچنین پاسخگویی به سوالات و ابهامات شدند. ایشان در ادامه افزودند پایش های مشترک با چک لیست مشخص توسط سطوح مدیریتی و نظارتی هر سه حوزه بهداشت، درمان و فناوری و اطلاعات از مراکز تابعه در فواصل زمانی مشخص انجام و نتایج خدمات و اقدامات انجام شده در جلسات آتی مطرح و برای بهبود عملکرد اقدامات لازم انجام پذیرد.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 10107
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings