• 1402/04/07 - 08:49
  • - تعداد بازدید: 81
  • - تعداد بازدید کنندگان: 76
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری کمیته بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشت در نیمه اول سال 1402

16894.mp3 برگزاری کمیته بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشت در نیمه اول سال 1402

کمیته بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشت از ساعت 7 صبح روز شنبه تاریخ 3 تیر 1402 در دفتر مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت با حضور مدیران محترم گروه های معاونت بهداشت برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، سرکار خانم دکتر احمدنیا معاون فنی معاونت بهداشت درخصوص بار بیماریهای غیرواگیر، ناتوانی و عوارض ناشی از این بیماریها، نقش خدمات بهداشت در بهینه سازی هزینه های سلامت و همچنین در خصوص همکاری کلیه گروه ها با واحد بیماریها و ساغ دانشگاه در پیشبرد اهداف برنامه های غیرواگیر، لزوم ارائه گزارشات کامل و به روز رسانی شده سند ملی غیرواگیر و انجام مکاتبات لازم برای راه اندازی کلینیک های NCD صحبت نمودند.

در ادامه سرکار خانم دکتر رحیمی مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت در خصوص انجام رسالت خود در راستای نیل به اهداف پیشگیری و کنترل بیماریهای غیرواگیر و شفاف سازی برنامه ها و نیز گزارش جامعی از روند اجرای راه اندازی کلینیک های NCD ارائه نمودند.

همچنین سرکار خانم دکتر نجفی مقدم رئیس گروه بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت در خصوص لزوم مشارکت و همکاری های بین بخشی، بین سازمانی و برون بخشی با سایر سازمان ها و ارگان ها، روند اجرای سند ملی از سال 1395 تاکنون و تأکید بر عملیاتی شدن سند ملی غیرواگیر دانشگاهی در بخش های مختلف واحدهای محیطی و همچنین درخصوص ارائه راهکارهایی برای رفع چالش­های برنامه­های غیر واگیر صحبت نمودند. در پایان مصوبات جلسه تنظیم و ابلاغ گردید.

 

 

 

 

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 16894
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings