• 1401/07/25 - 14:27
  • - تعداد بازدید: 78
  • - تعداد بازدید کنندگان: 77
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری کارگاه 1 روزه حمایتهای روانی اجتماعی در حوادث و بلایا

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، کارگاه حمایتهای روانی اجتماعی در حوادث و بلایا را جهت کارشناسان سلامت روان برگزار کرد.

6326.mp3 برگزاری کارگاه 1 روزه حمایتهای روانی اجتماعی در حوادث و بلایا

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، کارگاه  حمایتهای روانی اجتماعی در حوادث و بلایا را جهت کارشناسان سلامت روان برگزار کرد.

 

روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه: مدیریت سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، کارگاه یک روزه ی حمایتهای روانی اجتماعی در حوادث و بلایا را در روز دوشنبه 25 ام مهرماه 1401 برای30نفر از کارشناسان سلامت روان شاغل در مراکز و شبکه های تحت پوشش این معاونت برگزار کرد.

در ابتدا خانم دکتر فهیم  مدیریت سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد این معاونت بهداشت دانشگاه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان مطالبی را در خصوص نقش هدف از برگزاری این کارگاه و نقش کارشناسان سلامت درحمایت از آسیب دیدگان در حوادث و بلایا مطالبی را بیان نمودند. سپس خانم نگار ماسوری کارشناس مسئول سلامت اجتماعی این معاونت، مطالبی را به طور مفصل در خصوص حمایتهای روانی اجتماعی در حوادث و بلایاو همچنین گروههای آسیب پذیر و تکنیک ها کاربردی و.... بیان نمودند.

در این کارگاه ضمن مشارکت فعال مخاطبین و ارائه کار عملی در 4 گروه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

در انتها سرکار خانم نگار ماسوری کارشناس مسئول سلامت اجتماعی معاونت بهداشت ضمن تشکر از شرکت کنندگان و نظر سنجی از ایشان در خصوص نحوه برگزاری کارگاه ، انتظارات معاونت در برنامه حمایتهای روانی اجتماعی در حوادث و بلایا را بیان نمودند.

 

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 6326
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings