• 1403/04/10 - 08:20
  • - تعداد بازدید: 25
  • - تعداد بازدید کنندگان: 19
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد

335319.mp3 برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد

روابط عمومی معاونت بهداشت: مدیریت سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، کارگاه پیشگیری از اعتیاد (شناخت انواع مواد، و  علائم و عوارض اعتیاد) را در روز شنبه 9 تیرماه1403 برای 100 نفر از پرسنل معاونت بهداشت و کارشناسان سلامت روان شاغل در ستاد و مراکز خدمات جامع سلامت شبکه ها/ مراکز تحت پوشش با حضور سرکار خانم دکتر فهیم مدیر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، سرکار خانم باقری فرد کارشناس پیشگیری از اعتیاد معاونت بهداشت  و جناب آقای وحید عبادی کارشناس پیشگیری از اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات معاونت بهداشت برگزار نمود.

 

پرسنل معاونت بهداشت و کارشناسان ستادی به صورت حضوری و کارشناسان سلامت روان محیطی به صورت غیرحضوری در این کارگاه شرکت داشتند.

 

خانم دکتر فهیم پس از  خیر مقدم و خوش آمدگویی، مطالبی درخصوص هفته مبارزه با مواد مخدر و همچنین گزارشی از  وضعیت موجود دانشگاه ایران در برنامه پیشگیری از اعتیاد ارائه نمودند.

 

سپس  آقای عبادی درخصوص مفهوم اعتیاد، انواع مواد و آسیب های ناشی از مصرف آنها و همچنین تاثیر تقویت روابط خانوادگی در پیشگیری از اعتیاد به طور مفصل مطالبی را بیان نمودند.

در پایان خانم باقری فرد توضیحاتی درخصوص مسیر ارایه خدمات تشخیص و مراقبت از اختلالات مصرف مواد، الکل و دخانیات در نظام مراقبت های بهداشتی اولیه در برنامه مذکور ارائه نمودند و ضمن تشکر از شرکت کنندگان، به نظرسنجی از آنها پرداختند.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 335319
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings