• 1401/08/09 - 08:44
  • - تعداد بازدید: 103
  • - تعداد بازدید کنندگان: 97
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی "برنامه تقویت بنیان خانواده، برای والدین و نوجوانان 10-14 سال (SFP)"

برگزاری کارگاه آموزشی "برنامه تقویت بنیان خانواده، برای والدین و نوجوانان 10-14 سال (SFP)"

6828.mp3 برگزاری کارگاه آموزشی "برنامه تقویت بنیان خانواده، برای والدین و نوجوانان 10-14 سال (SFP)"

دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر، کارگاه آموزشی 3روزه با موضوع "تقویت بنیان خانواده، ویژه ی والدین و نوجوانان 10-14 ساله (SFP)"،  با حضور مدیران و کارشناسان 26 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور، از روز شنبه مورخ 7 آبان 1401 در محل هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار می نماید.  

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت: در این کارگاه و با استفاده از روش نوین آموزشی شامل: سخنرانی ، پخش فیلم و کار عملی به صورت گروهی با مشارکت 5 مدرس، مربی و تسهیلگر اجرا می شود. همچنین به صورت همزمان برای کارشناسانی که نتوانستد در کارگاه حضور داشته باشند امکان استفاده از طریق وبینار فراهم شد.

برنامه های آموزشی تدوین شده در خصوص پیشگیری از اعتیاد برای نوجوانان گروه سنی 10-14 ساله و والدین این عزیزان می باشد، همچنین بسته های آموزشی خانواده محور با تاکید بر کاهش عوامل موثر در بروز رفتارهای پرخطر ومشکل ساز در گروه نوجوانان و ایجاد عوامل حمایتی توسط خانواده های ایشان با افزایش مهارت های زندگی طراحی شده.

خانم دکتر فهیم مدیر دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهد اشت، پس از خوش آمدگویی در خصوص اهداف کارگاه و روند اجرایی برنامه مطالب خود را ارائه کردند.

در ادامه خانم دکتر احمدنیا معاون فنی معاونت بهداشت ضمن خیرمقدم به حضار در خصوص اهمیت کارگاه های مهارت آموزی، نقش خانواده بر کاهش بروز رفتارهای پرخطر و حمایت فرزندان در کانون خانواده سخنرانی کردند.

در انتهای روز اول کارگاه، آقای دکتر سید ابراهیم قدوسی رئیس گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهد اشت وزارت بهداشت و درمان، اهداف کشوری و جزئیات اجرایی برنامه مذکور و سایر برنامه های آتی را بیان نمودند

کارگاه تقویت بنیان خانواده، برای والدین و نوجوانان 10-14 ساله (SFP) تا روز دوشنبه مورخ 9آبان ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

 

 

 

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 6828
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings