• 1402/06/20 - 14:38
  • - تعداد بازدید: 54
  • - تعداد بازدید کنندگان: 49
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی ساخت و تجهیز مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی روستایی در روستای سولقان

هماهنگی برای ساخت و تجهیز مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی روستایی در روستای سولقان

20030.mp3 برگزاری جلسه هماهنگی ساخت و تجهیز مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی روستایی در روستای سولقان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت: پیرو بازدید معاون بهداشت دانشگاه و مدیران ستادی از مرکز خدمات جامع سلامت سولقان، از مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت شمالغرب تهران جلسه ای با هماهنگی فرمانداری تهران در خصوص افزایش سرانه ‌های خدمات بهداشتی و درمانی در روستای سولقان، در فرمانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی معاون عمرانی فرماندار تهران و با حضور معاون اجرایی معاونت بهداشت، رئیس مرکز بهداشت شمالغرب و هیئت همراه در روز یکشنبه مورخ 19/06/1402  در سالن شهید سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد، در خصوص افزایش ظرفیت خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان سولقان و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات و رفع نیازهای مردم منطقه  بحث و گفتگو شد. 

در ابتدای جلسه دکتر بشیری پس از خیرمقدم هدف از تشکیل جلسه را بیان و خاطرنشان کرد با توجه به افزایش جمعیت منطقه سولقان و بار مراجعین به مرکز سلامت، فرمانداری تهران با همکاری مسئولین روستای کن و سولقان آمادگی کامل برای ساخت و تجهیز مرکز جامع سلامت سولقان را دارد.

ایشان افزود: با توجه به تامین منابع مالی از سوی دولت به منظور ارتقای  سطح ارائه خدمات در شهرستان ها و جبران کمبودها، فرصت مناسبی است که با تجربه و  دانش دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مسیر قدم برداریم.

آقای دکتر دمیریان معاون اجرایی معاونت بهداشت نیز پس از تشکر از مجموعه فرمانداری تهران به منظور تشکیل جلسه و بیان اهداف و نگرش دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاونت بهداشت، خاطرنشان کرد: در راستای دستور وزیر محترم بهداشت، ارتقای  سطح مراکز خدمات جامع سلامت به مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی با حضور متخصصین پزشک خانواده، تغذیه، روان، داخلی و... به منظور محرومیت زدایی و مراجعت کمتر به مراکز شهری در دستور کار معاونت بهداشت است.

ایشان افزود: معاونت بهداشت د ع پ ایران از تمام ظرفیت خود برای تحقق این امر و سایر مراکز تابعه بهره گیری خواهد کرد.

در پایان مصوب شد که در زمان کمتر از یک ماه اقدامات لازم جهت دریافت مجوزات قانونی و نقشه عمرانی تهیه و سپس جهت اجرا اقدام شود.

همچنین به منظور ارائه خدمات حاضر به مردم شریف منطقه، ساختمان جایگزین توسط دهیاری روستای سولقان آماده و خدمات همانند سابق انجام پذیرد.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 20030
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings