• 1402/10/11 - 08:49
  • - تعداد بازدید: 43
  • - تعداد بازدید کنندگان: 38
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی با معاونت درمان دانشگاه جهت جلب همکاری بیشتر بیمارستان‌ها در پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا

جلسه هماهنگی با معاونت درمان دانشگاه جهت جلب همکاری بیشتر بیمارستان ها در پویش در اتاق مدیر گروه بیماری‌های معاونت بهداشت برگزار شد.

321529.mp3 برگزاری جلسه هماهنگی با معاونت درمان دانشگاه جهت جلب همکاری بیشتر بیمارستان‌ها در پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ جلسه هماهنگی پویش ملی غربالگری دیابت و پرفشاری خون با موضوع مشارکت بیشتر معاونت درمان و هماهنگی با بیمارستان‌ها جهت جلب همکاری بیشتر در اجرای این پویش با حضور مدیر گروه بیماریهای معاونت بهداشت، رئیس گروه غیرواگیر معاونت بهداشت، سرپرست مرکز بهداشت شمال غرب1، سرپرست اداری بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه، مدیر پرستاری دانشگاه و کارشناسان غیرواگیر معاونت بهداشت در اتاق مدیر گروه بیماری‌های معاونت بهداشت برگزار شد.

 

دکتر رحیمی ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه‌ی معاونت‌ درمان و بیمارستان های دانشگاه، به وضعیت اجرای پویش در بیمارستان ها، لیست بیمارستان هایی که در پویش همکاری داشته و نداشته اند، پرداخت و جذب همکاری مطب ها، بررسی ترن اور بیمارستانی به نسبت غربالگری، افزایش اطلاع رسانی در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و اورژانس 115، استفاده از دانشجویان در میز خدمت غربالگری را یادآوری کرد.

 

دکتر نجفی مقدم با اشاره به زمان کوتاه باقی مانده تا پایان پویش و اهمیت همکاری بیمارستان ها در نیل به هدف پویش، ضعف در هماهنگی با بیمارستان‌ها، خواستار تعبیه میز خدمت فعال در بیمارستان و درمانگاه‌ها شدند. دکتر بهرامی براهمیت غربالگری در بیمارستان ها در شهر تهران و ارسال آمار روزانه غربالگری بیمارستان‌ها به مراکز بهداشت تاکید کرد. نمایندگان معاونت درمان نیز اشاره به کمبود نیروی انسانی و تجهیزات برای میز خدمت پویش بیمارستان ها داشتند که قرار شد با هماهنگی‌های لازم این موارد تا حد ممکن مرتفع شود.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 321529
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

Template settings