• 1402/10/26 - 09:09
  • - تعداد بازدید: 53
  • - تعداد بازدید کنندگان: 43
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه طرح پژوهشی پیشگیری از خودکشی

322336.mp3 برگزاری جلسه طرح پژوهشی پیشگیری از خودکشی

روابط عمومی معاونت بهداشت; جلسه ای با حضور جناب آقای دکتر ناصح ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار، سرکار خانم دکتر فهیم مدیر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معانت بهداشت، سرکار خانم دکتر شیرزاد عضو هیئت علمی و مشاور علمی برنامه های سلامت روان و نمایندگانی از فرمانداری و آموزش و پرورش شهریار و مدیران و کارشناسان سلامت روان در شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد.

 

در این جلسه دکتر فهیم پس از تشکر از حمایت های مدیر و معاون شبکه و اقدامات ارزنده همکاران سلامت روان  شهریار در انجام طرح پژوهشی ارتقاء و بازنگری سیستم پیگیری افراد در معرض خطر و اقدام‌کننده به خودکشی در شهرستان شهریار به ضرورت اجرای پروژه و دلیل انتخاب شهرستان شهریار پرداختند.

 

سپس آقای خوگر آمار مقایسه‌ای از روند اقدام و فوت ناشی از خودکشی در سه سال اخیر پرداختند، در ادامه دکتر شیرزاد به اهمیت همکاری با آموزش و پرورش و فرمانداری شهریار در راستای آموزش خودمراقبتی و ارتقا سواد سلامت روان در دو گروه دانش آموزی و مردان اشاره نمودند.

 

سپس آقای شفیعی، نماینده محترم فرمانداری شهریار، توضیحاتی در خصوص کمیته کاهش آسیبهای اجتماعی اشاره نمودند و به اهمیت طرح نماد پرداختند. 

 

دکتر ناصح به اهمیت عوامل اجتماعی به عنوان عامل موثری در خودکشی و ضرورت آموزش خودمراقبتی و ارتقا سواد سلامت روان به عنوان یک عامل محافظت کننده در مقابل آسیب های اجتماعی تاکید نمودند و در پایان مقرر شد همکاری های لازم در خصوص ارتباط بین آموزش و پرورش شهرستان و شبکه بهداشت و درمان تقویت شود.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 322336
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings