• 1401/07/20 - 11:54
  • - تعداد بازدید: 124
  • - تعداد بازدید کنندگان: 123
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری اولین جلسه مجمع بررسی و ارائه گزارش فنی، مالی و اداری شبکه و مراکز تحت پوشش دانشگاه

اولین جلسه مجمع بررسی و ارائه گزارش فنی، مالی و اداری شبکه و مراکز تحت پوشش دانشگاه برگزار شد.

6156.mp3 برگزاری اولین جلسه مجمع بررسی و ارائه گزارش فنی، مالی و اداری شبکه و مراکز تحت پوشش دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت: پیرو تشکیل جلسات مجامع دانشگاه در خصوص بررسی شاخص ها و خدمات مجموعه تحت پوشش به گیرنگان خدمت و مردم شریف ایران، با حضور معاون اجرایی و فنی معاونت بهداشت و مدیران ستادی بررسی شاخص ها و خدمات ارائه شده توسط مرکز بهداشت شمالغرب تهران چهارشنبه مورخ  ۲۰ مهر 1401برگزارشد.

در جلسات مجامع کلیه خدمات از نظر تعداد، نوع خدمت، نیروی پرسنلی، منابع مالی و سایر شاخص های مدیریتی و اجرایی به تفکیک خدمت، به همراه بررسی شاخص های پایش و گزارش دهی مورد بررسی و اعلام نظر قرار میگیرد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر دمیریان معاون اجرایی معاونت بهداشت در مورد تشکیل جلسه مجمع و تحلیل شاخص های موجود، همچنین خدمات حوزه معاونت بهداشت و نحوه گزارش گیری از سامانه های الکترونیکی و سایر موارد فنی مورد ارزیابی  مطالبی را فرمودند.

در ادامه خانم دکتر احمدنیا معاون فنی معاونت بهداشت نیز شاخص های موجود در گزارشات مراکز و شبکه های تحت پوشش را تعریف و مباحث موجود در اجرای برنامه های عملکردی و اهداف استراتژی دانشگاه و معاونت بهداشت را توضیح داداند. شایان ذکر است تا کنون ۶ جلسه دانشگاهی مجمع فنی مالی و اداری در هیئت رییسه دانشگاه ایران برگزار شده است.

در ادامه جلسه یکایک برنامه ها و شاخص های موجود در گزارش اقدامات مرکز بهداشت شمالغرب توسط مدیران مدیریت ها و گروه های فنی، مالی و اداری معاونت بهداشت بررسی، تحلیل و پس از بررسی نظرات و پیشنهادات جهت اصلاح در اختیار مرکز بهداشت شمالغرب قرار گرفت.

  • گروه اخبار : آخرین اخبار
  • کد خبر : 6156
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings