دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

افتخاری ارزشمند برای دانشگاه کسب رضایت مندی 98 درصدی ارائه خدمات در ایام نوروز در بین دانشگاه های کشور

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۱/۷ | 
دکتر فربد عبادی فرد آذر: معاونت بهداشت دانشگاه، موفق به کسب رضایت‌مندی 98 درصدی ارائه خدمات در بین دانشگاه های کشور شد.
 
روابط عمومی معاونت بهداشت - در طرح سنجش رضایت از ارائه خدمات از طریق سامانه‌ی پیامکی وزارت متبوع، حوزه‌ی تحت پوشش معاونت بهداشت، رضایت‌مندی 98/11 درصدی را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب کرد.

دکتر فربد عبادی فرد آذر؛ معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان تهران، در مصاحبه با روابط عمومی این معاونت تصریح کرد: یکی از اولویتهای حوزه‌ی بهداشت دانشگاه، ارتقای نظام پایش و ارزشیابی خدمات بهداشتی است. خوشبختانه با عنایت پروردگار و همچنین همت و کوشش همکاران تلاشگرم؛ مطابق با نظرسنجی پیامکی انجام شده از مراجعین، در روز سه شنبه هفتم فروردین امسال، رضایت‌مندی ایشان از خدمات ارائه شده، 98.11 درصد بود.
 
وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت ارائه خدمات شایسته به مردم خاطرنشان کرد: میزان رضایت‌مندی مراجعین از خدمات ارائه شده در مناطق تحت پوشش این معاونت، به صورت پیامکی و از سوی وزارت بهداشت ارزیابی می شود و مرکز بهداشت شمال غرب تهران با کسب رضایت‌مندی 98.96، بیشتری میزان را داراست.
دکتر عبادی فرد آذر افزود: مراجعین از خدمات ارائه شده‌ی بهداشتی، در شبکه بهداشت و درمان رباط کریم 98.89 درصد راضی بودند و میزان رضایت‌مندی در شبکه های بهداشت و درمان شهریار و ملارد؛ به ترتیب 98.6 درصد و 98.25 درصد است.

معاون بهداشت دانشگاه عنوان کرد: با برنامه های ابلاغی؛ مرکز بهداشت غرب تهران، موفق به کسب رضایت‌مندی 97.98 درصدی شد و دریافت کنندگان خدمات از واحدهای تابعه‌ی شبکه‌های بهداشت و درمان قدس و بهارستان، نیز به ترتیب، 96.94 و 96.23 درصد، راضی بودند.

رئیس مرکز بهداشت استان تهران، خاطرنشان کرد: مردم شریف مناطق تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه در شبکه ها و مراکز بهداشت تابعه، در مجموع 98.11 درصد از خدمات راضی بودند و این افتخار ارزشمندی برای حوزه‌ی بهداشت دانشگاه، در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.
 
گفتنی است، در آخرین روزهای سال 96 و با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمت و افزایش رضایت‌مندی مراجعه کنندگان، نظام پایش ارائه خدمات با اتصال به سامانه پیامکی وزارت متبوع، سنجش میزان رضایت‌مندی مراجعین به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت تحت پوشش دانشگاه آغاز شده است.



 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 75 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر