دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

کسب رضایتمندی 96/45درصدی از خدمات در طرح سنجش کیفیت خدمات در بخش بهداشت وزارت متبوع از طریق سامانه پیامکی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۶/۱۷ | 
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه: در طرح سنجش کیفیت خدمات در بخش بهداشت از طریق سامانه پیامکی، حوزه ی معاونت بهداشتی دانشگاه، 94/50 درصد رضایتمندی داشته است.
 
دکتر علیرضا طهرانی یزدی؛ مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه در مصاحبه با روابط عمومی این معاونت گفت: از تاریخ 96/12/27 طرح سنجش کیفیت خدمات بهداشتی از طریق پیامک وزارت بهداشت به شماره 100035 به مراجعه کنندگان خدمات بهداشتی آغاز شد.
طبق برنامه ریزی های قبلی یکی از اولویت های سال 1397 حوزه معاونت بهداشت و مرکز مدیریت شبکه، ارتقا نظام پایش و ارزشیابی خدمات بهداشت است. در این راستا در آخرین روزهای سال 1396 نظام پایش ارائه خدمات با اتصال به سامانه سیب، از طریق فرستادن پیامک رضایتمندی به همه مراجعین به مراکز خدمات جامع سلامت و با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمت و افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان آغاز شد. تا پایان مهر 1397،  معاونت بهداشتی دانشگاه، از تعداد بیش از 338 هزار نظرسنجی انجام شده 96.45 درصد رضایتمندی از خدمات را کسب نموده است.
 


CAPTCHA code

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 793 بار   |   دفعات چاپ: 423 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر